Spørsmål og svar test heading
Alle kniver dekkes av produsentens garanti i 5 år fra kjøpsdato.
Ta gjerne kontakt med vår kundeservice hvis du ønsker veiledning i valg av produkt!
Hvis varen du ønsker å bestille ikke er på lager, tilbyr vi muligheten til å gi deg en beskjed når varen er tilgjengelig.
Tiden det tar fra du returnerer en vare til du får pengene tilbake på konto varierer, men er vanligvis 7-12 dager.
Dine kjøp hos oss er dekket av angreretten. For at returen skal godkjennes må produktene være ubrukte og returneres i uskadet original emballasje.
Hvis du har mottatt en bestilling med ødelagt emballasje er det viktig at du dokumenterer det med bilder av emballasjen og fraktbrevet på pakken. Som oftest er innholdet uskadet, ettersom at emballasjen beskytter produktet. Ved skade på produktet, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.
Hvis det er noe galt med din leveranse, bør du kontakte vår kundeservice snarest. Vi er her for å hjelpe deg.
Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over 999kr med leveringsmetode Pakke til hentested, og leveringsmetode Pakke levert hjem for kjøp over 2000kr
Pakke Levert Hjem (2-3 virkedager)
Ordre fra 0-1999kr – 99kr
Ordre fra 2000kr – Gratis frakt
Pakke i Postkassen (3-4 virkedager)
Ordre fra 0-999kr – 69kr
Ordre fra 1000kr – ikke tilgjengelig
Pakke til Hentested (3-4 virkedager)
Ordre fra 0-998kr – 69kr
Ordre fra 999kr – Gratis frakt
Leveringstiden varierer mellom ulike varer, men er vanligvis 1-4 dager.
Sjekk først at du har fylt ut alle opplysninger riktig. Prøv igjen i en annen nettleser hvis det ikke hjelper. Ta kontakt med vår kundeservice hvis problemet vedvarer.
Hvis mulig, prøv en annen betalingsmetode. Ta eventuelt kontakt med din bank/valgte betalingstjenesteleverandør.
Du får tilsendt sporingsnummeret til din pakke per e-post når pakken sendes.
Ordrebekreftelse blir automatisk sendt til din e-post etter kjøpet. Hvis du ikke mottar e-posten innen et par minutter, er det mulig at den har havnet i søppelposten. Ta kontakt med kundeservice hvis du definitivt ikke har mottatt ordrebekreftelsen.
Hvis du ønsker å kansellere din bestilling, bør du ta kontakt med vår kundeservice så snart som mulig, sånn at vi kan hjelpe deg før bestillingen blir behandlet.
Ja, vi tar sikkerheten og personvernet til kundene våre på alvor. Vi bruker industristandard krypteringsprotokoller for å beskytte din personlige informasjon og betalingsinformasjon.
Vennligst sjekk at du bruker riktige opplysninger. Tilbakestill passordet ditt ved å trykke på «glemt passord». Ta kontakt med vår kundeservice hvis du fortsatt sliter.