FAQ – Vanlige spørsmål og svar

Spørsmål og svar test heading

Produktinformasjon. Hvor lenge varer knivenes garanti?

Alle kniver dekkes av produsentens garanti i 5 år fra kjøpsdato.

Produktinformasjon. Hvilket produkt passer perfekt til meg?

Ta gjerne kontakt med vår kundeservice hvis du ønsker veiledning i valg av produkt!

Produktinformasjon. Kan jeg bestille et produkt som ikke er på lager?

Hvis varen du ønsker å bestille ikke er på lager, tilbyr vi muligheten til å gi deg en beskjed når varen er tilgjengelig.

Returer og refusjoner. Hvor lang tid tar det å behandle en returnert vare?

Tiden det tar fra du returnerer en vare til du får pengene tilbake på konto varierer, men er vanligvis 7-12 dager.

Returer og refusjoner. Jeg angrer mitt kjøp og ønsker å sende det i retur

Dine kjøp hos oss er dekket av angreretten. For at returen skal godkjennes må produktene være ubrukte og returneres i uskadet original emballasje.

Frakt og levering. Emballasjen på bestillingen min er ødelagt

Hvis du har mottatt en bestilling med ødelagt emballasje er det viktig at du dokumenterer det med bilder av emballasjen og fraktbrevet på pakken. Som oftest er innholdet uskadet, ettersom at emballasjen beskytter produktet. Ved skade på produktet, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.

Frakt og levering. Jeg har fått levert feil vare

Hvis det er noe galt med din leveranse, bør du kontakte vår kundeservice snarest. Vi er her for å hjelpe deg.

Frakt og levering. Hva er fraktkostnadene?

Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over 999kr med leveringsmetode Pakke til hentested, og leveringsmetode Pakke levert hjem for kjøp over 2000kr

Pakke Levert Hjem (2-3 virkedager)
Ordre fra 0-1999kr – 99kr
Ordre fra 2000kr – Gratis frakt

Pakke i Postkassen (3-4 virkedager)
Ordre fra 0-999kr – 69kr
Ordre fra 1000kr – ikke tilgjengelig

Pakke til Hentested (3-4 virkedager)
Ordre fra 0-998kr – 69kr
Ordre fra 999kr – Gratis frakt

Frakt og levering. Hva er leveringstiden?

Leveringstiden varierer mellom ulike varer, men er vanligvis 1-4 dager.

Generell. Bestillingen min blir avvist

Sjekk først at du har fylt ut alle opplysninger riktig. Prøv igjen i en annen nettleser hvis det ikke hjelper. Ta kontakt med vår kundeservice hvis problemet vedvarer.

Generell. Betalingen er avvist

Hvis mulig, prøv en annen betalingsmetode. Ta eventuelt kontakt med din bank/valgte betalingstjenesteleverandør.

Bestillinger og betalinger. Spor pakken min

Du får tilsendt sporingsnummeret til din pakke per e-post når pakken sendes.

Bestillinger og betalinger. Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse

Ordrebekreftelse blir automatisk sendt til din e-post etter kjøpet. Hvis du ikke mottar e-posten innen et par minutter, er det mulig at den har havnet i søppelposten. Ta kontakt med kundeservice hvis du definitivt ikke har mottatt ordrebekreftelsen.

Bestillinger og betalinger. Jeg vil kansellere min bestilling

Hvis du ønsker å kansellere din bestilling, bør du ta kontakt med vår kundeservice så snart som mulig, sånn at vi kan hjelpe deg før bestillingen blir behandlet.

Min konto. Blir mine personlige data ivaretatt?

Ja, vi tar sikkerheten og personvernet til kundene våre på alvor. Vi bruker industristandard krypteringsprotokoller for å beskytte din personlige informasjon og betalingsinformasjon.

Min konto. Jeg klarer ikke å logge inn på min konto

Vennligst sjekk at du bruker riktige opplysninger. Tilbakestill passordet ditt ved å trykke på «glemt passord». Ta kontakt med vår kundeservice hvis du fortsatt sliter.

Send oss en melding via skjema under om du ikke finner svar på spørsmålet ditt:

Feilmelding

Feilmelding

Feilmelding

  • image
    Trygg betaling
    Ta betalt med Nets
    Trygg betaling
    Ta betalt med Nets
  • image
    Gratis frakt fra 999 kr
    Ved kjøp over 999 kr
  • image
    Offisiell garanti
    Garanti på alle produkter
  • image
    Offisiell garanti
    Hverdager fra kl.9 til kl.15